olcsai444
viz2
Víz világnapja

Híreink

Csere-bere könyvespolc

Az Olcsai iskola 1. emeletén most felállított könyvcserepolc mottója:
"Vidd! Olvasd! Hozd vissza, vagy hozz helyette másikat!
A könyvcsere célja, hogy a könyvek ne olvasatlanul heverjenek otthon. A fenntarthatóság jegyében ez az ötlet elősegíti a könyvek újrahasznosítását, az olvasás élményének megosztását + rávilágít arra, hogy ami számunkra esetleg már nem hasznos, az másnak érték lehet!
A polcok mellett nem áll „ellenőr”, így az olvasó diákokra van bízva a könyvállomány. Olyan becsületkassza ez, amely alkalmasnak tűnhet a társadalmi fejlettség tesztelésére. Felügyelet nélküli értéktárgyak, szabad hozzáférésű kultúra kipróbálására.
Ha van olyan jó állapotú könyved, amire már nincs szükséged (már kiolvastad, ajándékba kaptad, duplikált példány,…), akkor hozd el a polcra, cserébe a többiek által hozott könyvek közül választhatsz helyette egy másikat.
A könyvcsere a bizalomra, a jó szándékra, a közösségre épít. Köszönjük, hogy tagja leszel ennek az olvasó csapatnak. ;-)

Pályázatok

Korábbi pályázatok

Körmendi Körmenet a Délvidéken
Körmendi Körmenet a Délvidéken
Határtalanul
Határtalanul
Az arisztokrácia nyomában Horvátországban és Szlovéniában 2023
Felvidéki portya Körmendről 2019
Felvidéki portya Körmendről 2019
A bányavárosok felfedezése 2018.
A bányavárosok felfedezése 2018.
Kirándulás Szlovákiába 2017.
A Délvidéken jártunk 2016.
Alpokaljától a Magas-Tátráig 2014.

Kiemelt pályázatunk

Aktív iskola

Bozsik Program

Kosárpalánta

Ökoiskola

További pályázataink

RRF-1.2.1-2021-2021-00001

„Digitális oktatáshoz való egyenlő hozzáférés feltételeinek biztosítása a tanulók és a pedagógusok számára”

EFOP-3.3.5-19-2020-00042

Csodaszarvas iskolai közösségi program

EFOP-3.1.5-16-2016-00001

„A tanulói lemorzsolódással veszélyeztetett intézmények támogatása"

EFOP-3.2.4-16-2016-00001

„Digitális kompetencia fejlesztése”

TIOP-1.1.1-07/1-2008

A pedagógiai, módszertani reformot támogató informatikai infrastruktúra fejlesztése

TÁMOP-6.1.2.A-14/1-2014-0001

„Teljes körű Iskolai Egészségfejlesztés”