olcsai444
viz2

Híreink

A nyolcadik évfolyam két napos kirándulása Győrben és Pannonhalmán

„Az biztos, hogy reggel fél hétkor indulunk?”
És valóban 2023. szeptember 21-n csütörtökön kora reggel el is indultunk Győrbe. Azért ilyen korán, mert a Petz Aladár Egyetemi Oktató Kórház több mint 200 négyzetméteres Skill laborjában már hat helyszínen vártak ránk szakemberek, akik kérésünkre arra vállalkoztak, hogy bevezetnek bennünket az egészségügyi dolgozók munkájába. A modern szimulációs eszközökkel felszerelt laborban gyakoroltuk az újraélesztést, a beteggondozást, gyermekgondozást, a sürgősségi betegellátást, bepillanthattunk a műtők világába, érdekes dolgokat tudtunk meg a baktériumokról és a vírusokról. Minden eszközt kipróbálhattunk a kórház néhány elhivatott szakemberének vezetésével. Nagy élmény volt! Köszönjük!
Azután várt ránk Győr városa csodálatos látnivalókkal és egy érdekes „szabadulószobai” élménnyel. Jelentem, mindenki kijutott és pár perc múlva már a szálláson, Győrújbaráton a Panoráma Birtokon vacsoráztunk és egy rögtönzött táncos mulatság is kerekedett a közös étkezés végére. Erre mondják, hogy „jó buli” volt és ez még csak az első nap…
Másnap reggel Pannonhalmára mentünk a Porta Látogatóközpontba. A Látogatóközpont fő attrakciója egy országosan is egyedülálló interaktív kiállítótér, ahol a jövő eszközeivel elevenedik meg a múlt. Egy virtuális időutazásnak köszönhetően a török kori végvárak világába pillanthattunk be. A VR szemüvegekhez fejlesztett szoftverek segítségével a csaták kellős közepében találtuk magunkat, bepillantást nyertünk egy 16. századi vár mindennapi életébe, egy akkor zajló vásári forgatagba, és elvarázsolt bennünket a háremek varázslatosan csillogó világa. A Csapdaházban pedig furfangos logikai játékok sora várt ránk.
Ebéd után ellátogattunk a Pannonhalmi Főapátság épületéhez, majd hazafelé egy kisebb túrával felkerestük a mediterrán hangulatú Nyúli Pincesort. A 15-20, helyenként 30 méter mély, függőleges falakba borospincéket vájtak, így jött létre a nyúli pincesor, melynek „főutcája” a Vaskapu utca. Igazán érdekes látnivaló!
Este hét óra körül értünk haza. Édes az otthon, de mennyi izgalmas élménnyel lettünk gazdagabbak az úton! A következő héten két újabb izgalmas program vár ránk. Ígérem, ezekről is tudósítunk! Addig is meséljenek még erről a kirándulásról a képeink!

Pályázatok

Korábbi pályázatok

Körmendi Körmenet a Délvidéken
Határtalanul
Az arisztokrácia nyomában Horvátországban és Szlovéniában 2023
Felvidéki portya Körmendről 2019
A bányavárosok felfedezése 2018.
Kirándulás Szlovákiába 2017.
A Délvidéken jártunk 2016.
Alpokaljától a Magas-Tátráig 2014.

Kiemelt pályázatunk

Aktív iskola

Bozsik Program

Kosárpalánta

Ökoiskola

További pályázataink

RRF-1.2.1-2021-2021-00001

„Digitális oktatáshoz való egyenlő hozzáférés feltételeinek biztosítása a tanulók és a pedagógusok számára”

EFOP-3.3.5-19-2020-00042

Csodaszarvas iskolai közösségi program

EFOP-3.1.5-16-2016-00001

„A tanulói lemorzsolódással veszélyeztetett intézmények támogatása"

EFOP-3.2.4-16-2016-00001

„Digitális kompetencia fejlesztése”

TIOP-1.1.1-07/1-2008

A pedagógiai, módszertani reformot támogató informatikai infrastruktúra fejlesztése

TÁMOP-6.1.2.A-14/1-2014-0001

„Teljes körű Iskolai Egészségfejlesztés”